fredag den 17. februar 2012

fredagsdemonstration 56

Thomas Boston har denne fredag skrevet fredagens demonstrationsslogan. Til demonstrationssloganet knytter sig den historie, at jeg fredag den 10 februar kom gående i gågaden i Vejle. Pludselig stoppede jeg op, fordi jeg kom i tanke om, at jeg skulle huske at bestille en togbillet til København den 1. marts, fordi jeg denne torsdag indleder min performanceturne - jeg er et gennemsnitsmenneske - på Øverste Kirurgiske månedlige oplæsning. Lige et sekund efter jeg trak min Iphone op af lommen og stoppede op for at skrive en mail til mig selv - jeg har en utrolig dårlig hukommelse - faldt der en kæmpe klump is ned fra taget lige foran mig. Var jeg ikke stoppet for at skrive den mail, havde jeg simpelthen fået denne klump lige i hovedet. Klumpen var på størrelse med en håndblod, så jeg havde uden tvivl fået åben kraniebrud, hvis det kunne gøre det! Jeg rapporterede selvfølgelig om denne dramatiske hændelse på facebook, og Thomas skrev så i en kommentar til statusopdateringen dagens demonstrationsslogans.

KLIK PÅ BILLEDET FOR AT SE DET I STORT FORMAT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar