lørdag den 4. januar 2014

performance om at erkende at noget er sandt


Materiale: en bænk et vilkårligt sted.


1: Sæt dig på en bænk. Gentag 10 gange efter hinanden højt, så andre kan høre det: ”Hvorfor er ikke et spørgende ord, hvorfor er en trillebør fuld af jord”. Der en kort pause mellem gentagelsen, her tælles der højt til 19.



2: Rejs dig fra bænken.

Gå 10 gange rundt om bænken i urets retning. Sæt dig på blænken og tæl til 48 højt.

Gå derefter 10 gange rundt om bænken imod urets retning. Sæt dig på bænken og tæl højt men langsomt til 22.



3: Tag et par lyserøde opvaskehandsker på og hold hænderne for øjnene så du ikke kan se. Tæl til 100 inde i dig selv. Når du når til 100, 200, 300, 400 og 500 sig:

Hvis jeg vinder med 7 rigtige i lotto, har jeg ikke 6 rigtige i lotto.

Hvis jeg vinder med 6 rigtige i lotto, har jeg ikke 5 rigtige i lotto.

Hvis jeg vinder med 5 rigtige i lotto, har jeg ikke 4 rigtige i lotto.

Hvis jeg vinder med 4 rigtige i lotto, har jeg ikke 3 rigtige i lotto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar