onsdag den 26. november 2014

trække i land

Jeg har lige lavet en performance i mit værksted, hvor jeg lå på ryggen og stirrede op i loftet, mens jeg læste teksten herunder op (ingen overværede min performance): 

en hest der trækker vejret
en hest der trækker en ko i land
en hest der trækker du er dum som en ko i land
en hest der trækker sig tilbage
en hest der forsvinder
en hest der forsvinder helt
en ko der trækker vejret
en ko der trækker ingenting i land
en ko der trækker du er dum som ingenting i land
en ko der trækker sig tilbage
en ko der forsvinder
en ko der forsvinder helt
ingenting der trækker vejret
ingenting der trækker alt i land
ingenting der trækker du er dum som alt i land
ingenting der trækker sig tilbage
ingenting der forsvinder
ingenting der forsvinder helt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar