fredag den 6. marts 2015

performance ved europalle

Jeg kunne, men gjorde det ikke, have opført denne her performance: jeg kunne have slået en klap-ud-stol ud ved siden af europallen på billedet og sat mig i den og stirret ud i luften, og hver gang der var gået en forbi, kunne jeg have sagt: jeg ved ikke, hvorfor jeg sidder her, men jeg håber at finde ud af, hvorfor jeg gør det. Og måske vil der være nogle, der vil stoppe op og komme med deres udlægning af, hvorfor jeg sidder i en klap-ud-stol ved siden af en europalle, der læner sig op af en buks. Først i det øjeblik jeg har hørt en plausibel grund til min handling, vil jeg rejse mig op og klappe stolen sammen og gå videre. 

Europallen er set på Fredericia vej ved stoppestedet lige før fodgængerovergangen over til Vinding på den side hvor bilerne kører ned mod Vejle centrum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar