torsdag den 10. september 2015

selvportræt med arbejdshandsker

Jeg er på Instagram, og jeg kan ikke lade være med at undre mig over nogle af dem, der liker mine ting, fx har jeg lige lagt mit nye profilbillede op på Instagram, hvor jeg sidder med to Bauhaus arbejdshandsker i munden, og jeg have hashtagget det således selfportrait, selvportræt, samtidskunst og contemporaryart. Det er da nogle kønne piger, der liker det, det er da ikke det, men det ligner ikke nogen, der interesserer sig for kunst og mænd med Bauhaus arbejdshandsker i munden. De ligner mere sådan nogle, der kan lide penge eller sådan noget, men måske er det mig, der er fordomsfuld? Billederne er nogle af dem, der likede mit selvportræt.












Jeg arbejder på en serie med selvportrættet som motiv. Se flere:
 --> selvportræt med størrelsesforhold
--> selvportræt med hest
--> selvportræt som moderne menneske
--> selvportræt med stol
--> selvportræt med tom flaske
--> selvportræt med banan
--> selvportræt om parkeringsplads
--> selvportræt med tom
--> selvportræt med skohorn
--> selvportræt med rolatorhjerte
--> selvportræt med opvaskebørster
--> selvportræt med strømpe
--> selvportræt med strøgne tanker
--> selvportræt med skolet ridehest
--> selportræt med robåd
--> selvportræt med geometrisk blæst  
--> selvportræt med linjeret A5 papir
--> selvportræt med talebobler
--> selvportræt med opvaskebørste
--> selvportræt med udsnit af maleri af Rene Magritte 
--> selvportræt med lakrids-LPer  
--> selvportræt hvor jeg har tabt en del af mit hoved 
--> selvportræt med kaktus 
--> selvportræt med opvaskebørste 2 
--> selvportræt med spejl 
--> selvportræt med øre 
--> selvportræt med kryds 
--> selvportræt med sort bjælke, rød klovnenæse mm
--> selvportræt med sko 
--> selvportræt med blomster
--> selvportræt med leverpostej
--> selvportræt med legoklodsmoral
--> selvportræt med sten
---> selvportræt med kegle
---> selvportræt med bestik
--> selvportræt om el-kedler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar