torsdag den 4. juli 2013

europark

Det må ikke være let at være parkeringsvagt. Jeg tror imidlertid ikke at det at sætte et ansigt på den, der giver bøder hjælper. Det afholder ikke bilister fra at føle at parkeringsselskaber griske blodsugende profithungrende foranstaltninger. Personligt må jeg indrømme, at jeg godt selv kunne tænke mig at være parkeringsvagt. Det forekommer mig at være det perfekte arbejde. Masser af frisk luft og motion, og der er ingen til at forstyrre ens tankevirksomhed, ud over utilfredse bilister, og man vil kunne høre musik samtidig med man passer sit arbejde. Det optimale vil selvfølgelig være, hvis de parkeringspladser man skal holde øje med, var ens egne. Så vil jeg indfører et princip om flydende bødestørrelse, hvilket er et princip om, at jo dyrere din bil er, jo mere skal du betale i bøde. Det vil være retfærdig, synes jeg. 

KLIK PÅ BILLEDET FOR AT SE DET I STORT FORMAT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar