fredag den 15. april 2016

MANDEN DER VENTER

Jeg opfører performancen MANDEN DER VENTER. Performancen består af mig selv, der står 15 minutter og venter på noget ud for 4 forskellige steder i Vejle i 4 dage. Jeg dokumenterer alle 15 minutter, som video med mit Iphone-kamera. 

Mandag den 11. april kl 15.00.15.15: står jeg og venter omtrent midt på markvejen, der går fra Stor Grundet til Hornstrup Kirkeby. 

Tirsdag den 12. april kl. (tidspunkt ikke fastlagt): står jeg og venter ved Cronhammer-skulpturen ved Rensningsanlæget på Toldbodvej. 

Onsdag den 13. april kl. 15.00-15.15: vil jeg sidde ved mit skrivebord i mit værksted og vente.

Torsdag den 14. april 15.00-15.15: står jeg og venter under Vejle-broen i Dyrehaven.

Hvad jeg venter på, ved jeg endnu ikke. Men hver dag vil jeg lave et tweet om, hvad jeg venter på, der vil blive delt på twitter og på facebook. Dokumentationen af de 15 minutter jeg venter, vil kunne ses her på facebook, youtube og min blog: www.clausejner2.blogspot.com


MANDAG DEN 11. APRIL

Mit Tweet lød således:  

jeg står stille
vinden giver mig tårer i øjnene
der sker ingenting 
ud over tiden der går

Jeg så på følgende udsigt:




















TIRSDAG DEN 12. APRIL 
Mit Tweet lød således:  ventetid gør mennesker til tomme indkøbsvogne.


















ONSDAG DEN 13. APRIL
Mit Tweet lød således:  ventetid er ventetid er ventetid.




















TORSDAG DEN 14. APRIL

Mit Tweet lød således:  Jeg ventede så lang tid at min skygge forsvandt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar