mandag den 8. december 2014

performance: hvor er jeg på vej hen?

Jeg har lige lavet følgende performance: Jeg har lagt på ryggen på gulvet på billedet med armene ind til kroppen og benene samlet. Efter jeg havde stillet et spørgsmål, bevægede jeg armene og benene ud fra kroppen. Efter jeg havde jeg besvaret et spørgsmål, bevægede jeg armene ind til kroppen og samlede benene. 

Jeg var alene. Der var ingen der overværede min performance. Det var teksten herunder, der udgjorde spørgsmålene og besvarelserne af spørgsmålene. 

hvor er jeg på vej hen?
jeg er ingen steder på vej hen
hvor er du på vej hen?
du
er ingen steder på vej hen
hvor er vi på vej hen 

vi er ingen steder på vej hen 

hvor er jeg på vej hen?
jeg der er en elefant
er ingen steder på vej hen  
hvor er du på vej hen?
du der er en elefant
er ingen steder på vej hen 
hvor er vi på vej hen?
vi der er elefanter 

er ingen steder på vej hen 

hvor er jeg på vej hen?
jeg der er en rulle toiletpapir
er ingen steder på vej hen 
hvor er du på vej hen?
du der er en rulle toiletpapir
er ingen steder på vej hen 
hvor er du på vej hen?
vi der er ruller af toiletpapir
er ingen steder på vej hen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar